Ratkaisut ravintoloille

Asiakasvirtojen mittaus, palveluaikojen mittaus, henkilöstöresurssien optimointi sekä muut ratkaisut

Ravintolan johtaminen ja työvuorosuunnittelu vie paljon esimiehen aikaa. Asiakkaiden määrän kasvaessa ravintolan henkilöstön ja prosessien johtaminen muuttuu koko ajan haastavammaksi. Tämä on kuitenkin tärkeää, jotta ravintola saa optimoitua resurssien tehokkuuden ja sitä kautta maksimoitua voittonsa. Fidera tarjoaakin ravintoloille ratkaisun, joka hyödyntää sekä ravintolaa että sen asiakkaita.

Analytiikkajärjestelmämme hyödyntää sekä videokameroista että sensoreista saatavaa dataa, ja analysoi niiden avulla mm. asiakasvirtoja ja palveluaikoja, jotta palveluprosessi saadaan pidettyä tehokkaana ja asiakastyytyväisyys saadaan maksimoitua. Palvelumme avulla voit monitoroida palveluprosesseja reaaliajassa ja optimoida henkilöstöä sen mukaan, sekä hyödyntää dataa pitkän tähtäimen päätöksenteossa ja johtamisessa, mm. työvuorosuunnittelussa. Palveluaikoja mittaamalla pystyt määrittelemään asiakaspalvelun tehokkuutta, ja varmistamaan että prosessit toimivat hyvin.

Valmiiden ratkaisuiden lisäksi ketterä pilvipohjainen järjestelmämme mahdollistaa palvelun korkealuokkaisen räätälöinnin, joten ratkaisut ovat helposti muokattavissa juuri teidän tarpeitanne vastaaviksi, edulliseen hintaan.

Hyödyt ravintolalle

Ennakoiva huolto

Palvelumme avulla voi mitata esimerkiksi tärinää ja lämpötilaa, ja tiettyjen raja-arvojen ylittyessä järjestelmä antaa automaattisen hälytyksen, ja kone voidaan huoltaa ennen laitteiston hajoamista.

Kulunvalvonta

Järjestelmä havaitsee luvattomat ja luvalliset ihmiset ja ajoneuvot alueella, ja antaa hälytyksen mikäli asiaton henkilö on alueella sisällä. Palvelulla voidaan mitata kätevästi myös työaikoja eri tiloissa.

Automaattiset hälytykset

Järjestelmä lähettää automaattiset hälytykset halutuille henkilöille suoraan kännykkään, mikäli alueella on sinne kuulumaton henkilö tai mikäli tapahtuu muu tapahtuma, mistä on asetettu tapahtumaan hälytys.

Työtilojen monitorointi

Palvelumme avulla on mahdollista monitoroida työtiloja 24/7 erilaisten muuttujien kuten tilan kosteuden, lämpötilan tai koneiden tärinän suhteen.

Käyttökapasiteetin mittaus

Voit saada tarkkaa dataa eri huoneiden, tilojen ja eri osastojen käyttöasteesta ja henkilömäärästä, ja hyödyntää tätä esim. mainostilan tai vuokratilan hinnoittelussa.

Integroitavuus

Järjestelmämme on helppo integroida osaksi jo olemassa olevia tietojärjestelmiä, ja olemassa olevista järjestelmistä saatava data on helppo yhdistää ja visualisoida pilvipohjaisen käyttöliittymämme kautta.

Käyttöliittymä

Pilvipohjainen järjestelmä

Koko järjestelmämme on pilvipohjainen, eli sekä käyttöliittymä että kerätty data on asiakkaan käytettävissä selaimen kautta niin tietokoneella kuin mobiililla. Tämä mahdollistaa etämonitoroinnin ja tietojen tarkastelun sijainnista riippumatta.

Helppous ja nopeus

Käyttäliittymä on todella helppokäyttöinen ja nopea, ja uudenkin käyttäjän on helppoa löytää haluamansa tieto vähäisillä klikkausmäärillä. Käyttöliittymän latausnopeudet ovat hyvin nopeita, joten käyttäjälle on vaivatonta pomppia näkymästä toiseen ja vaihdella tarkastaltevia tietoja dashboardista toiseen.

Mobiili

Reaaliaikaiset hälytykset puhelimeen

Järjestelmään voi helposti luoda automaattisia hälytyksiä halutuille henkilöille. Mahdollisia käyttötilanteita voi esimerkiksi olla:
• Teollisen koneen liian suuri lämpötila, jolloin menee ilmoitus mekaanikon puhelimeen ja laitetta päästään huoltamaan ennen koneen hajoamista
• Luvaton henkilö alueella tai tuotantotilassa, jolloin ilmoitus menee vartijalle

Tarkastele tietoja puhelimella

Tietoja on helppo katsoa ja monitoroida mobiilin kautta sijainnista riippumatta. Haluttu tieto on mahdollista tarkistaa nopeasti esimerkiksi junamatkalla tai juuri ennen kokouksen alkamista.

Räätälöinti

Käyttöliittymä on lähes täysin räätälöitävissä yrityksenne tarpeeseen sopivaksi. Voitte valita, mistä datasta haluatte nähdä visualisointeja aloitusnäkymässä, minkälaisena haluatte visualisoinnit, sekä vaihdella näkymästä toiseen helposti.

Käyttäjäkohtaiset näkymät​

Järjestelmässämme on mahdollista jakaa oikeuksia eri näkymille ja eri toiminnoille käyttäjäkohtaisesti. Eri työnkuvissa ja eri osastoilla oleville työntekijöille on mahdollisuus antaa näkymät ja oikeudet vain heille kuuluvaan tietoon.

Asiakkaamme

Seuraavat teollisuuden yritykset ovat tyytyväisiä Fideran palveluiden käyttäjiä.

Heräsikö mielenkiintosi?


Aloitko pohtimaan, että pystyisiköhän Fidera auttamaan yritystäsi? Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan tietotarpeestanne. Keskustelu, neuvottelu ja tarpeen kartoittaminen on täysin maksutonta.

Vaikka et referensseistämme löytäisi vastaavaa projektia kuin mille teidän yrityksellänne olisi tarvetta, ei se tarkoita ettemme voisi sitä toteuttaa. Päinvastoin, yksi suurimmista syistä valita Fidera on järjestelmämme joustavuus ja ketteryys, jonka ansioista pystymme tarjoamaan yrityksellenne juuri teidän tarpeisiinne räätälöidyn kokonaisuuden sekä datan keräämisen että datan visualisoinnin puolesta.

Ole siis rohkeasti yhteydessä, autamme mielellämme! Voit olla yhteydessä joko viereisestä yhteydenottolomakkeesta, tai sitten joko puhelimitse tai sähköpostitse.

+358 20 7199 580

info@fidera.fi

Ota meihin yhteyttä!